Opgelost door Twoo.com: Ik krijg ongevraagd emails van Twoo en wil daar van af

Beste Twoo,
Ik heb mij nooit opgegeven, geregistreerd of aangemeld bij Twoo. Toch krijg ik op mijn zakelijke emailadres regelmatig irritante 'notificaties' van Twoo met als titel: "Deze mensen willen met je chatten".
Ik wil echter met niemand chatten, en ik wil graag met rust gelaten worden door Twoo.
Ik heb per email (naar info-nl@twoo.com) en via de Twoo-website tevergeefs geprobeerd om mij "uit te schrijven".
Wilt u zo vriendelijk zijn mij uit uw systeem te verwijderen.

Wilt u a.u.b. mijn mailadres uit uw systeem verwijderen.
Al vast mijn dank.
Henk Binnendijk

Twoo.com
    Goedemiddag,

Dank je wel voor je melding. Ik heb dit meteen voor je nagekeken. Met het e-mailadres dat je opgaf, kon ik echter via de Twoo Helpdesk geen eerdere correspondentie terugvinden. Mogelijk contacteerde je ons vanuit een ander e-mailadres?

Een van je contactpersonen trachtte jou onlangs uit te nodigen voor Twoo, en op die manier kwam je bij ons in het systeem terecht. Ik heb al je data nu laten wissen voor je.

Je zal voortaan op dit e-mailadres ook geen Twoo-mails meer ontvangen.

Ik wens je nog een fijne dag toe.
    HenkB
    Ik ben blij met de snelle oplossing door Twoo. Langs deze weg lukt het dus wel, nadat ik eerder zelf vruchteloze pogingen had gedaan.
    Twoo geeft overigens als verklaring dat ik via een 'contactpersoon' in hun systeem terecht ben gekomen. Dat vind ik merkwaardig. Anderen kunnen dus iemand bij Twoo aanmelden, zonder instemming van die persoon, en zonder dat die persoon zich zelf heeft ingeschreven. Wellicht is dit de bron van veel klachten over Twoo.

HenkB

Ook een klacht indienen over Twoo.com?