Klacht Typhone.nl: Geen aansluiting maar wel rekeningen!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 250133
Gebruiker
Martin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht gaat over een Tele 2 abonnement met iPhone die ik in juli dit jaar via internet heb aangevraagd bij Typhone. Omdat het allemaal veel te lang duurde heb ik een aangetekende brief verstuurd om het te annuleren.Na heel veel mailtjes en telefoontjes werd mij mede gedeeld dat alles in orde zou zijn.Omdat ik bang was dat ik mijn nummer zou kwijt raken heb ik op 1 november een Tele 2 sim-only abonnement voor een jaar aangevraagd(ook via Typhone)Nu zit ik nog steeds zonder telefoon abonnement maar krijg wel rekeningen van het geannuleerde abonnement!(Onlangs weer van december gekregen!) Typhone zegt dat het probleem bij Tele 2 ligt maar Tele 2 geeft weer de schuld aan Typhone.

De oplossing

Ik zou nu toch wel heel graag weer mijn telefoonnummer willen gebruiken(duurt al bijna een half jaar!!!!!)
Geen rekeningen meer willen ontvangen van het geannuleerde abonnement!
Het nieuwe aangevraagde sim only abonnement willen gebruiken!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Martin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Typhone heeft helemaal niets van zich laten horen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Typhone.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen