Klacht Typhone.nl: geen hulp bij kapotte telefoon

Jortwolf

ik heb een maand geleden een Iphone binnen gekregen die ik via Typhone.nl heb geregeld met een abonnement van Tele2. nu heb ik een barst in mijn scherm gekregen uit het niets. ik hield mij telefoon alleen maar vast, en typhone wil hier geld voor gaan rekenen om dit te laten maken. ik heb als eerst met tele2 gebeld, die verwezen mij door naar typhone. de klantenservice van typhone verwees mij door naar hun reparatieservice. nadat ik de reparatieservice heb gebeld heb ik ook de apple klantenservice gebeld. volgens apple zelf valt dit onder garantie. mijn opinie is dat geld ervoor rekenen niet heel eerlijk is. want apple zelf bood aan om mij zelfs een nieuwe telefoon te geven.

een gerepareerde iphone zonder dat er kosten aan verbonden zitten. want ik heb veel voor deze telefoon betaald. het lijkt mij ook meer dan redelijk dat ik een nieuwe of gerepareede telefoon van typhone krijg.

Typhone.nl
    Beste Jort,Bedankt voor je bericht, wat jammer dat je toestel nu al defect is. Ons reparatiecentrum Dynafix werkt volgens de instructies van Apple, dus als Apple aangeeft dat dit onder de garantie valt dan zal dat waarschijnlijk ook het geval zijn. Echter mogen wij iets dergelijks nog niet toezeggen, omdat het toestel nog niet geinspecteerd is. Zolang er geen val of stootschade wordt geconstateerd zal ook via ons het toestel echter kostenloos gerepareerd worden. Graag verneem ik of je van ons al de juiste formulieren of berichtgeving betreft de aanmelding van een reparatie hebt ontvangen, anders zend ik je deze alsnog zo spoedig mogelijk toe. Je kunt me hiervoor mailen via klacht@typhone.nl, of uiteraard hier een bericht achterlaten.In afwachting van je reactie,
    Jortwolf
    beste, ik heb besloten om mijn toestel door apple te laten repareren.
    apple heeft mij weer benaderd of ik mijn toestel nog door hun te laten repareren. ik vind dit echt service en ik heb dezelfde dag nog een nieuw toestel. hartstikke bedankt voor jullie reactie maar aangezien ik onderzoekskosten bij dynafix moet betalen ga ik toch liever met apple in zee.
    Typhone.nl
    Beste Jort,Fijn om te horen dat Apple je toestel wilt omruilen, het belangrijkste is uiteraard dat je zo snel mogelijk weer met veel plezier je toestel kunt gebruiken. Betreft de onderzoekskosten echter: deze betaal je enkel indien er door Dynafix gebruikersschade wordt geconstateerd, zolang dit niet het geval is is de reparatie echt compleet kosteloos. Alvast veel plezier met het toestel, mochten we je nog kunnen helpen dan weet je me te vinden via klacht@typhone.nl.Met vriendelijke groet,Marit, Typhone.nl

Ook een klacht indienen over Typhone.nl?