Klacht Typhone.nl: Geen uitbetaling spaartegoed nieuwsbrief Typhone.nl bij verlenging Sim only abonnement

jogi

Begin mei 2016 heb ik mijn Telfort Sim only verlengd via Typhone.nl. Middels de nieuwsbrief had ik een bedrag van ruim € 33,- gespaard via het mailadres gijo1@online.nl en heb dit mailadres bij de bestelling ingevoerd. In de actievoorwaarden en ook op het bestelformulier staat aangegeven: Korting is enkel te gebruiken bij een bestelling die een (Sim Only) abonnement bevat. In het verleden had ik hier ook al gebruik van gemaakt en het geld werd na enkele weken op mijn rekening gestort. Omdat ik deze keer na enkele weken nog niets had ontvangen heb ik tot tweemaal toe contact gehad met een medewerker van Typhone.nl, waarbij men aangaf dat de voorwaarden gewijzigd waren. Nu werd enkel uitgekeerd bij:
- Een bestelling van een toestel + abonnement + eenmalige toestelkosten
- Een bestelling van een toestel + abonnement + accessoire
Men heeft de voorwaarden in de nieuwsbrief en op het internetbestelformulier nog niet gewijzigd. Ik vind dit pure misleiding en wens alsnog uitbetaling.

Alsnog betaling van het spaartegoed van de nieuwsbrief, opgebouwd via het mailadres:
gijo1@online.nl

Ook een klacht indienen over Typhone.nl?