Klacht Typhone.nl: Geld terug ontvangen!

# 199955
Ingrid

Op 28 oktober 2016 heb ik € 92,95 betaald aan Typhone voor een mobiele telefoon met abonnement die ik volgens hun binnen 1 week zou ontvangen. Toen ik na 2 weken nog steeds niets ontvangen had heb ik de order geannuleerd en daar een bevestiging van ontvangen van Typhone. Ze hadden me verzekerd dat ik het geld dat ik betaald had binnen 2 weken op mijn rekening zou terugkrijgen. Inmiddels zijn die 2 weken ruimschoots overschreden en heb ik nog steeds mijn geld niet terug!!! Onderstaande mail hebben ze mijn gestuurd op 24-11-2016 en zoals u ziet staat er dat ik mijn geld uiterlijk binnen 10 werkdagen terug zou ontvangen hetgeen niet het geval is.

Beste mevrouw Joosten,
Je bestelling met ordernummer 115249192 is geannuleerd. Mocht je een betaling gedaan, dan storten wij deze binnen uiterlijk 10 werkdagen terug. Wij hopen je in de toekomst alsnog van dienst te mogen zijn en zien je graag terug bij Typhone.nl

Geld terug op mijn rekening!

Ook een klacht indienen over Typhone.nl?