Opgelost door Typhone.nl: Nooit ontvangen telefoonhoes
Details
Klacht
-Ik heb op 29/09/2014 een hoes voor iphone besteld. Toen ik de bestelling had geplaatst gaf de site aan dat het product momenteel niet op voorraad is.-Op 30/09 gelijk een mail verstuurd dat ik de bestelling wil annuleren gezien de langere levertijd.
-Op 6/10 een antwoord ontvangen dat de hoes al verstuurd is en dat ik deze retour kan versturen. Echter deze heb ik tot de dag van vandaag niet ontvangen.
-op 14/10 weer een mail gestuurd dat ik de hoes tot nu toe niet heb ontvangen.
-Op 21/10 weer een mail van hun ontvangen dat ik de bestelling al geleverd is, terwijl dit nog steeds niet het geval is.
-Op 18/11 nogmaals een mail gestuurd naar typhone dat ik nooit de bestelling heb binnen gekregen. Op dit e-mail hebben ze nooit beantwoord
-Heb twee keer telefonisch contact met ze op genomen om aan te geven dat ik graag mijn geld terug wil, ze hebben beide keren aangegeven dat het geld binnen twee weken terug gestort zou worden. Heb gevraagd naar mail bevestiging, nooit ontvangen.
Gewenste oplossing
Ik zou graag het betaalde bedrag van €19,99 terug willen ontvangen van Typhone.nl.Zij hebben twee keer telefonisch bevestigd het bedraag te zullen terug betalen, maar tot heden is het bedrag of het bestelde product niet ontvangen. Heb gevraagd naar een bevestiging van het terug betalen via e-mail maar dat wilden ze niet versturen en dat ik vanuit kon gaan dat het terug betaald zal worden.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.