Opgelost door Typhone.nl: Nooit ontvangen telefoonhoes

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 101305
Gebruiker
doppiag
Datum
2 reacties

Details

Klacht

-Ik heb op 29/09/2014 een hoes voor iphone besteld. Toen ik de bestelling had geplaatst gaf de site aan dat het product momenteel niet op voorraad is.
-Op 30/09 gelijk een mail verstuurd dat ik de bestelling wil annuleren gezien de langere levertijd.
-Op 6/10 een antwoord ontvangen dat de hoes al verstuurd is en dat ik deze retour kan versturen. Echter deze heb ik tot de dag van vandaag niet ontvangen.
-op 14/10 weer een mail gestuurd dat ik de hoes tot nu toe niet heb ontvangen.
-Op 21/10 weer een mail van hun ontvangen dat ik de bestelling al geleverd is, terwijl dit nog steeds niet het geval is.
-Op 18/11 nogmaals een mail gestuurd naar typhone dat ik nooit de bestelling heb binnen gekregen. Op dit e-mail hebben ze nooit beantwoord
-Heb twee keer telefonisch contact met ze op genomen om aan te geven dat ik graag mijn geld terug wil, ze hebben beide keren aangegeven dat het geld binnen twee weken terug gestort zou worden. Heb gevraagd naar mail bevestiging, nooit ontvangen.

Gewenste oplossing

Ik zou graag het betaalde bedrag van €19,99 terug willen ontvangen van Typhone.nl.
Zij hebben twee keer telefonisch bevestigd het bedraag te zullen terug betalen, maar tot heden is het bedrag of het bestelde product niet ontvangen. Heb gevraagd naar een bevestiging van het terug betalen via e-mail maar dat wilden ze niet versturen en dat ik vanuit kon gaan dat het terug betaald zal worden.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Typhone.nl
    Datum
    Geachte heer Doppia.Bedankt voor uw bericht
    Wat vervelend om te lezen dat u meerdere keren contact met ons heeft gezocht en dit niet tot een oplossing heeft mogen leiden. U geeft aan dat u eerder het hoesje wenste annuleren vanwege de levertijd. Via het systeem verneem ik dat het hoesje alsnog ons magazijn heeft verlaten op 29-09-2014. Dit bericht heeft u zoals ik begrijp ook van ons mogen ontvangen. Om dit probleem op te lossen heb ik contact opgenomen met de financiele afdeling, wij gaan ervoor zorgen dat het door u betaalde bedrag met spoed wordt teruggestort op uw rekening. Ik ga er dan ook vanuit dat u binnen 7 dagen alsnog dit bedrag van ons kunt gaan ontvangen.Ik hoop uw klacht bij dezen goed te hebben opgelost.
    Graag verneem ik het van u als u het bedrag heeft mogen ontvangen.Met vriendelijke groet,
    Typhone.nl
  2. Auteur
    doppiag
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Bedankt voor het reageren op mijn klacht.
    Fijn dat het bedrag terug gestort wordt op mijn rekening, wat heel eerlijk ik heb het bestelde product niet ontvangen.
    Tot en met vandaag heb ik het bedrag nog niet ontvangen. Ik wacht het nog even af en laat u volgende week weten of ik het ontvangen heb of niet. Met vriendelijke groet,G. Doppia

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Typhone.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen