Klacht Typhone.nl: Sinds aanschafdatum 14-02-15 geen vervanging van sindsdien defecte Samsung (DOA).

Klachtnummer
# 253963
Gebruiker
RHHL
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sinds 14-02-15!!,
aanschafdatum, is Samsung Neo Note II defect. Ondanks 3 (nb. door mij) te
organiseren reparaties bij Dynafix nog steeds defect (via filmpjes
geobjectiveerd). Typhone reageert niet meer op mijn mails, zelfs niet via
klachten via Qshops! Defecte toestel bevindt zich bij Dynafix (reparatiekosten
ca. 313.- euro!) Consumentenbond oordeelt dat Typhone niet voldaan heeft aan
aflevering deugdelijk werkend toestel.

De oplossing

Ik verwacht vervanging of deugdelijke
reparatie, anders retour geld inclusief abonnementsgeld sinds 14-2 15.

3 reacties

  1. Auteur
    RHHL
    Datum
    Typhone heeft nog geen reacties gegeven, wacht ws een juridische procedure af.
  2. Auteur
    RHHL
    Datum
    Nog geen reactie gekregen van Typhone. Onbeschoft!
    Binnenkort ism Consumentenbond Typhone aanpakken.
    Zal ook schadevergoeding eisen.
    Ben benieuwd naar zn. uitspraak justitie.
  3. Auteur
    RHHL
    Datum
    Typhone failliet?

Ook een klacht indienen over Typhone.nl?