Klacht Typhone.nl: Smartphone zoekgeraakt tijdens reparatie

Klachtnummer
# 195343
Gebruiker
Fam.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Betreft een op 22-10-2014 door Typhone geleverde smartphone LG G3 32 GB √° 289 euro.
Toestel raakte per april 2016 defect.
Na contact hierover met leverancier Typhone is het toestel met de verkregen reparatiecode iRMAAMRI13655849 ter reparatie opgestuurd naar Dynafix
Op 28 april 2016 ontving ik het toestel terug, het zou onder garantie zijn gerepareerd en getest.
Dit bleek onjuist, het toestel wilde nog steeds niet opstarten.
Toestel weer opgestuurd naar Dynafix, vervolgens kreeg ik te horen dat het toestel vermist was, er zou een onderzoek worden ingesteld.
Later zou het gecrediteerd zijn aan de leverancier
Na enkele niets oplossende reacties niets meer vernomen, Dynafix reageert niet meer.
Volgens Consuwijzer dient de leverancier een deugdelijk product te leveren, is derhalve verantwoordelijk voor de After Sales, moet dus het probleem op te lossen.
Typhone weet echter van niets, zou het verder uitzoeken, reageert echter niet meer, ticket 15214 heeft status "opgelost".

De oplossing

Compensatie of een werkende smartphone

0 reacties

Ook een klacht indienen over Typhone.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen