Klacht Typhone.nl: telefoon geannuleerd al 4 weken wachten op annulering

Klachtnummer
# 173106
Gebruiker
peggy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

21 mei telefoon geleverd, door eigen fout gegevens klopte niet mee terug genomen door koerier.
Tot heden geen annulering, ze zijn er mee bezig zeggen ze.
Ik heb al tig keer gebeld gemaild, eerst 20 werkdagen, net gebeld duurt nog aantal werkdagen maar hoeveel konden ze weer niet zeggen.
mijn telefoon begeeft het bijna ik eb nieuwe nodig maar buiten dat dit vind geen stijl jammer dat zolang moet duren en iedereen die ik aan de lijn krijg zegt weer iets anders
jammer

De oplossing

Ik wil graag annulerings bevestiging en gewoon zelfde bestellen al ben ik nu heel erg aan twijfelen service is slecht

0 reacties

Ook een klacht indienen over Typhone.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen