Klacht Typhone.nl: Telefoon wordt niet geleverd

Aalkema85

Op woe 23/03 heb ik een iPhone 6 besteld bij Typhone met nummerbehoud. Binnen 5 werkdagen zou het geleverd worden, we zijn inmiddels ruim 10 werkdagen verder en nog steeds niks. Op 31/03 kreeg ik een mail dat het nummerbehoud was afgewezen, omdat SIMkaartnummer of telefoonnummer onjuist zou zijn. Dat is echt complete onzin, dus op 01/04 gebeld met Typhone en met de medewerker die gegevens nog driedubbel gecheckt. Het nummerbehoud zou worden aangevraagd. We zijn inmiddels 07/04 en nog geen stap verder. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd: het komt allemaal goed meneer, het zou afgelopen maandag, afgelopen dinsdag en gisteren al worden geregeld. Afgelopen maandag zou het nog met spoed worden opgepakt door de teamleider, maar van spoed is er geen sprake bij Typhone: nog steeds geen stap verder. Zwart op wit bevestiging gevraagd dat het vandaag zou worden opgepakt: ook geen reactie. Zootje ongeregeld daar bij Typhone.

Dat de telefoon vandaag of morgen nog wordt geleverd. Desnoods eerst de telefoon en de SIMkaart later.

Typhone.nl
    Hoi Arjen,
    Excuses voor het verloop van je bestelling. Ik zie dat de order inmiddels op jouw verzoek geannuleerd is. Vervelend dat je dat heb moeten doen. Helaas kan ik de order nu dan ook niet meer gaan nakijken en eventuele oplossingen aandragen. wat ik erg vervelend vind, want ik had je graag geholpen.
    Mocht je in de toekomst wel weer graag gebruik willen maken van onze service, da wil ik je vragen om dit ordernummer te vermelden in een mail aan info@typhone.nl. We zullen dan met zorg de nieuwe bestelling voor je mee uitzoeken.
    Nogmaals excuses.
    Groetjes Ellen

Ook een klacht indienen over Typhone.nl?