Klacht Typhone.nl: Typhone

# 193712
Cindy

Op 2 aug. 2 jarig abbo afgesloten met T-Mobile via Typhone
Typhone vanaf 2 augustus in gebreke met levering simkaart en telefoon, wel betaald.
Bellen, lange wachttijden, geen resultaat, mailen, niet gewenste oplossing.
Typhone geeft aan niet te weten hoe ze het op moeten lossen en hebben zelfs nog geen nummerbehoud aangevraagd, huidige nummer is afgesloten bij vorige provider,
ik kan dus nog steeds niet bellen!
3-11 , 17.00 gebeld naar Typhone, wederom 3 keer in wacht gezet, kunnen nog steeds geen oplossing en duidelijkheid bieden, aangegeven de gehele order te willen cancelen, medewerker ging hiermee akkoord en bevestigde dit te zullen regelen en de gedane betalingen binnen 10 werkdagen terug te storten.
3-11, 21.00 gebeld door van Typhone: abonnement kan niet gecanceld kan worden ivm verlopen bedenktijd, of ik opnieuw nummerbehoud wil aanvragen.
Mail gestuurd met verzoek om afspraak 3-11 te handhaven en abbo te cancelen.
Ochtend (4-110 Antwoord Typhone: negatief

A:Order cancelen en gedane betalingen terugstorten binnen 10 dagen zoals overeengekomen met medewerker van Typhone op 3-11.
of
B: levering van bestelde Iphone 7 en actieve simkaart met nummerbehoud binnen 3 werkdagen en een compensatie van € 50,00 voor de gemaakte belkosten en tijd.

Ook een klacht indienen over Typhone.nl?