Klacht Typhone.nl: Wel betaald, niets gekregen!

Klachtnummer
# 256973
Gebruiker
E. de Roij
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 24 januari heb ik een bestelling geplaatst op de website voor een iPhone 7. Omdat ik geen bevestiging kreeg, maar wel 600 euro had betaald, heb ik telefonisch contact gezocht op 26 januari. Daar zei men dat er een fout in het systeem zat en daarom de bestelling zou annuleren. Ik zou mijn geld na het weekend weer op mijn rekening hebben. Ik heb vervolgens nog twee keer gebeld omdat mijn geld niet op mijn rekening was gestort. Op 14 februari belde ik en kreeg te horen dat ze failliet zijn.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug, want ik heb nooit een telefoon ontvangen en wel 600 euro betaald!

3 reacties

  1. Auteur
    E. de Roij
    Datum
    Ik wil graag dat dit opgelost wordt. Waar zijn de rechten van de consument! 600 euro is een hele hoop geld!
  2. Auteur
    E. de Roij
    Datum
    Nog steeds mijn geld niet terug. Kom op Typhone. Dit kun je niet maken!
  3. Auteur
    E. de Roij
    Datum
    Ik zou graag willen weten hoe lang ik nog moet wachten op mijn geld! Kom op mensen, reageer aub.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Typhone.nl?