Klacht Typisch Hollands: Bestelling wordt niet geleverd, klant moet het zelf oplossen bij Typisch Hollands.

Klachtnummer
# 267326
Gebruiker
Rijkerd
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Betaalde bestelling is niet geleverd door Typisch Hollands.

Na contact met verkoper gaf deze aan dat de bezorgdienst (DPD) het afgeleverd zou hebben en dat ik zelf maar contact moest opnemen met de bezorger.
Daarop is aangegeven richting verkoper dat hij de opdrachtgever is richting de bezorgdienst, m.a.w. moet hij dit oplossen.
Tot op heden is daarna geen contact meer geweest.

De oplossing

Verkoper regelt dat ik mijn bestelling alsnog ontvang, zonder dat ik hiermee belast wordt. Alternatief is annulering van de bestelling en creditering van alle kosten (inclusief verzendkosten).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Typisch Hollands hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Typisch Hollands?