Klacht TyreToTravel: LIFETIME UP DATE is van korte duur

J.P. van Elst

Bij Tyre to Travel in 2016-2017 een betaling gedaan voor Life Time update van hun Navigatie programma. Nu blijkt dat Tyre to Travel het live time wel zeer kort houdt.
Het is samen gegaan in MyRoute-app. Deze geeft uit "coulance" 40 % korting op hun navigatie product. helaas is dat voor één jaar daarna moet je het volledige bedrag gaan betalen. Dat is niet wat ik wilde toen ik bij Tyre To Travel een Life Time overeenkomst aanging.

?Vraag: wat zijn de leuzen waard

Life Time is Life Time.

En niet twee jaar !!!!

Wij vinden dat TyreToTravel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

J.P. van Elst
Tyte To Travel is een onderdeel geworden va My Route App. Daar door is mijn lifetime update welke ik bij Tyre To Travel had dus niet meer. Als pleister op de wond mag je een abonnement bij het nieuwe onderkomen My Route App dus aangaan met 40 % korting voor het eerste jaar daarna dus jaarlijks betalen. Het stoort mij mateloos dat je een livetime abonnement aan kan gaan wat bewijze van spreken na betaling al niet meer kan worden voortgezet. Blijkbaar kan dit allemaal. Het product wat nu wordt aangeboden is ook vele malen complexer en daardoor zeer onhandig.

Ook een klacht indienen over TyreToTravel?