Klacht U-OV: Bijna aangereden door bus en uitgescholden op centraal station utrecht.

Student universiteit utrecht

Om 19.45 liep ik op centraal station utrecht van halte C10 naar halte G8. Bij oversteken van pad bij de trap , naar de halte moet de reiziger de weg oversteken om bij de halte te komen. Ik liep voor een bus langs (aangezien het licht op rood stond) vervolgens reed de bus toch naar voren en reed me bijna aan, ondanks dat hij me echt gezien had.. (Scheelde nog geen 20 cm) daarna werd ik voor trut uitgescholden door de chauffeur. Dit is als persoon met ptss absoluut niet fijn en een enorme rede om niet over te kunnen stappen op centraat stations utrecht. En dus niet met het openbaar vervoer naar school te kunnen.

Beleefder gedrag door chauffeurs, oversteekplaats naar de individuele haltes buiten. Er is 1 oversteekplaats naar de andere kant van de weg, maar je moet vervolgens altijd nog een weg oversteken (waar geen oversteekplaats is) om bij de goede halte te komen.

U-OV
    Beste mevrouw de Rek,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw klacht bij ons kenbaar te maken. Wat vervelend dat u zo een nare ervaring heeft gehad met één van onze bestuurders, excuus voor dit ongemak. Wij hopen dat onze bestuurders een voorbeeld zijn voor overige weggebruikers en zeker niet schelden naar onze passagiers. Ik heb uw klacht kenbaar gemaakt bij de teammanagers zodat dit gedrag kan worden opgepakt bij de bestuurders.

Nogmaals excuus voor de nare ervaring.

Ciska van Veen

T 0900 525 2241
    ………………………..
    E klantenservice@u-ov.info
    I www.u-ov.info

Ook een klacht indienen over U-OV?