Klacht U-OV: Bus is vaak te vroeg en wacht niet, anders is die meestal te laat.

Maconjo

Bus komt vaak te vroeg! De bus 65 richting Utrecht centraal hoort om 17:59 bij groningenhaven in Nieuwegein aan te komen.
Wat vaak gebeurt (1-2 keer per week als die is een keer geen vertraging heeft) is dat de bus 4-5 minuten eerder bij de halte is en biet even wacht tot :59 en dan verder gaat. Hierdoor moet ik gvd 20 minuten wachten op de volgende en dan nog is hopen dat die ook is geen vertraging heeft. Ik neem deze lijn nu al 5 jaar en het is en blijft echt een chaotische rommel met die bus 65...

Ervoor zorgen dat als de bus te vroeg is, de bus blijft wachten tot de tijd dat hij eigenlijk hoort aan te komen/te vertrekken.

U-OV
    Beste meneer van den Doel,

Het spijt mij te vernemen dat u vaak meemaakt dat de lijn te vroeg vertrekt. Te laat kan soms gebeuren maar de te vroeg mag niet voorkomen. Ik heb het even nagekeken met het GSP systeem en ik zie wat u bedoelt voor vandaag. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Uw melding geen ik door aan onze afdeling vervoerskunde. Zij zullen gaan bekijken hoe dit is ontstaan. Ik hoop dat u snel verbetering zal ervaren.

Met vriendelijke groeten,

Merel
    Klantenservice U-OV

Ook een klacht indienen over U-OV?