Klacht U-OV: Bus te laat en overstap gemist

Klachtnummer
# 320058
Gebruiker
Jasmijn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Doordat bus 1 naar Utrecht Centraal altijd te laat arriveert en langzaam rijdt, mis ik in de ochtend altijd mijn overstap op overvecht station naar bus 30 voor naar de Uithof. De bustijden zouden ruim moeten aansluiten maar in de praktijk gebeurt dat niet, wat ontzettend hinderlijk is.

De oplossing

Zorgen dat de bus volgens het schema arriveert bij de bushalte, zodat er geen vertraging ontstaat en ik mijn overstap red.

1 reactie

  1. Auteur
    U-OV
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Simpson,

    U heeft een klacht over lijn 1 aan ons doorgegeven.

    Deze klacht en uw gewenste oplossing heb ik doorgegeven aan de lijnverantwoordelijke van de lijn 1.

    Heeft u wederom iets waar u ons van op de hoogte wilt stellen, kunt u dat doen via ons klacht/reactie formulier. https://www.u-ov.info/service-contact

    Namens U-OV bied ik u onze excuses aan voor het ongemak dat u ervaart.

    Met vriendelijke groet,
    Ilonka

    Medewerker klantenservice U-OV

Ook een klacht indienen over U-OV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen