Klacht U-OV: Geen informatie over het niet op komen dagen van bus

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 338970
Gebruiker
F
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Lijn 11 van 7.59u is niet op komen dagen. Dit kan voorkomen, maar tot het laatste moment deed het lichtbord denken dat hij nog zou komen. Dit gebeurt heel erg vaak. Het lijkt me erg makkelijk om een lijn van het lichtbord af te halen als hij nooit weggereden is. Daarnaast zijn zelfs kleine vertragingen van een minuut online te zien, waarom dan geen uitval? Ik had prima nog een ander vervoersmiddel kunnen nemen, of zelfs een andere buslijn die ik heb laten schieten, als ik wist dat hij niet zou komen. Normaal bel ik hiervoor, maar na 13 minuten in de wacht heb ik het maar opgegeven

De oplossing

De oplossing is het vermelden van uitval van een lijn op de lichtborden en online. Als meest summiere oplossing in ieder geval niet aankomsttijd 2 minuten voor meer dan 10 minuten te laten staan, en dan pas de lijn van het bord halen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F
Datum
Uiteindelijke oplossing
Hij is zonder enig commentaar gesloten
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over U-OV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen