Klacht U-OV: İk werd aangevallen

Klachtnummer
# 394296
Gebruiker
Gurl
Datum
4 reacties

Details

De klacht

İk was klaar met school en ik wou toen bus nemen de buschauffeur ging niet stoppen maar stuk verder op ging hij stoppen en daarna ging hij me aanvallen ik wou toen zitten maar hij ging met een hooge stem kom nu terug als of ik hem hondje ben maar ik ging terug hij ging mij bedereigen van niet mij gek maken ik ga je vinden wacht maar op mij naar mijn werk ga ik je vinden en toen werd ik bang van hem ik heb ook nog eens abonement en ik wil niet meer met de bus wat de buschaufeur deed vind ik echt niet kunne en hij ging niet wachten toen ik wou afstappen hij ging verder rijden

De oplossing

İk wil dat deze buschauferur hard wordt aangepakt bus lijn3

4 reacties

  1. Auteur
    Gurl
    Datum
    Het was 4 oktober ik wou instap halte is brailedreef het was rond 6uur
  2. Auteur
    Gurl
    Datum
    Ja volgens mij was het ook dat
  3. Auteur
    U-OV
    Datum
    Bedank, Ga uw klacht naar zijn leidinggevende sturen, die zal een gesprek met de chauffeur aangaan. Als u een terugkoppeling hierover wilt, heb ik wel je e-mail adres nodig.

    Vriendelijke groeten,
    Klantenservice
  4. Auteur
    Gurl
    Datum
    Furkan-0610@outlook.com iş mijn email

Ook een klacht indienen over U-OV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen