Klacht U-OV: Ik had dig liever niet gewild maar ik ben hier erg van geschrokken!

Raouia

Beste u ov,

Ik reis al heel mijn leven met de bus en dit is mij nooit overkomen! Ik heb contact opgenomen met u-ov en die hebben mij door verwezen om hier mijn klacht in te dienen.

Ik stond in de bushalte zoals iedere dag te wachten op mijn bus lijn 6 richting overvecht-zuid. Toevallig kwamen er dit keer 3 bussen tegelijk aan (wat wel vaker gebeurd), en mijn bus was als laatst. Ik bleef staan op mijn plek en had verwacht dat zoals altijd de bus gewoon naar de halte zou rijden zodat ik kan instappen. Plotseling wilde de bus doorrijden dus begon ik te zwaaien en roepen dat ik er nog sta. In eerst instantie wilde de bus doorrijden maar bedacht zich toch te stoppen door heel hard en boos op de rem te drukken! Ik stap de bus in en ik hoor van de bus chauffeur ja ik stond daar stil jij moet naar mij toe lopen (met een HELE hoge stem). Ik schrok even en zei ‘’ dat is geen bushalte dit is de bushalte ‘’ en liep naar mijn plek waar ik wilde zitten. Bus chauffeur bleef mopperen en heel boos kijken vanuit zijn binnen spiegel. Plots hoorde ik gescheld van een mevrouw die met 2 andere mannen achter mij zat te schelden met ‘’ wat moet je kanker buitenlander ‘’ ik wist niet wat ik hoorde en was er echt even stil van. De bus chauffeur lachte keihard mee. Ik antwoord ‘’ pardon? Heb ik een probleem met u of met de chauffeur’’ waarop de mevrouw antwoord ja ik kok voor die chauffeur op!! Ik antwoord met bemoei je er niet mee mevrouw! En ze bleeeeef maar door schelden en dreigen dat ze mijn hoofddoek van me kop af wilt trekken zoals mevrouw dat zegt. Ik ben hier echt HEEL erg van geschrokken en werd heel erg overstuur. Gelukkig is de mevrouw 2 haltes na dat ik instapte uitgestapt met gescheld. Aangekomen op mijn bestemming wilde ik uitstappen. Maar de chauffeur weigert open te doen voor mij dus ik vroeg ‘’ wil je aub de deur open doen ‘’ chauffeur bleef mij lang aankijken en deed verder niets. Nog een keer vroeg ik ‘’ wil je de deur open doen? Uiteindelijk heeft die de deur open gedaan met gemopper.

Ik ben hier echt HEEL erg van geschrokken en ik wil graag dat hier iets aan gedaan word. Dit is gebeurd op 13 oktober 2017 tussen 14:15 en 14:45 in lijn 6 richting overvecht-zuid.

Met vriendelijke groet Raouia Benhammou,

Ik verwacht zeker een excuus. Vergoeding van mijn busreis in zo een hel!! Etc

u-ov.info
    Beste mevrouw Benhammou,

Wat vervelend om te lezen dat u zo'n nare ervaring heeft gehad tijdens uw busrit.

Ik heb hier een klacht van aangemaakt in ons systeem. Alleen heb ik nog wat gegevens van u nodig, om de juiste bestuurder bij uw klacht te vinden.

1. Opstaphalte
    2. Is de instaptijd 14:15 uur?
    3. Heeft u voor ons uw emailadres? Zodat we u via de mail u kunnen beantwoorden.

U kunt ons via dit adres mailen; klantenservice@u-ov.info
    Wilt u in het onderwerp dan dit dossiernummer vermelden; 42474

Zodra we bericht van u hebben, kunnen we de klacht verder in behandeling nemen en doorsturen naar de leidinggevende van deze bestuurder.

Ik wacht uw bericht af en bied u excuses aan voor deze nare ervaring.

Ook een klacht indienen over U-OV?