Opgelost door U-OV: nvt

M. de Wolf

ik wilde gisteravond een kinderkaartje kopen voor mijn kleinzoon van 11 jaar maar moest het volle bedrag betalen van €2,90 2 zones. Op de side van jullie kost een kinderkaartje €1,05
De bus chauffeur zei dat dit nog niet was ingevoerd in zijn pinappaat
Hoe kan dit?
Ticketnr.01040532001032237006 Voertuignr.4053

teveel betaalde terug stort

U-OV
    Beste meneer/mevrouw Wolf,

Bedankt voor uw bericht aan U-OV. Het spijt me te lezen dat het nog niet mogelijk bleek om een kinderkaartje te kopen op een van onze bussen. Helaas ervaren we een probleem met de nieuwe producten in de apparatuur van de buschauffeur, waardoor sommige kaartjes niet verkocht kunnen worden. We doen ons best om dit op korte termijn te verhelpen. Mag ik u vragen om voor het teveel betaalde bedrag ons restitutieformulier in te vullen? Dan kunt u daar uw persoonlijke gegevens invullen zodat wij het geld kunnen overmaken naar uw bankrekening. U vindt dat formulier hier: https://www.u-ov.info/service-contact/contact/restitutie.

Mijn excuses voor uw ongemak, ik wens u desalniettemin een mooie dag toe vandaag.

Hester

Telefoon: 0900 52 52 241
    Email: klantenservice@u-ov.info
    Website: www.u-ov.info

M. de Wolf
ik moet restitutieformulier invullen zodat teveel betaalde bedrag wordt terug gestort

Ook een klacht indienen over U-OV?