Klacht U-OV: Ongewenst agressief gedrag van buschauffeur.

Bynl

Agressieve buschauffeur.

Bus 5 komt aan op CS om om en nabij 10:40 om 10:45 te vertrekken richting Maarssen via Zuilen. De bus komt still te staan, achterdeuren gaan open zoals altijd en mensen stappen alvast in. Buschauffeur wil naar buiten lopen en schreeuwt tegen een meisje voor mij "HALLO MAG IK ER OOK NOG FF UIT" waarop het meisje perplex staat en mond vol tanden. Inderdaad niet handig maar de reactie van de chauffeur is buiten proporties. "IS ECHT HEEL ONBELEEFD WEET JE HOE ONBELEEFD!?" Schreeuwt hij er nog achteraan.
De toon van de buschauffeur staat me niet aan dus zeg tegen mijn vriendin, "deze toon waarop hij het zegt is ook niet bepaald beleefd."
Meneer ving dit op en vond het nodig om nog vanuit de bus terwijl de mensen ondertussen al zaten te schreeuwen "WIE ZEI DAT? HE HE? ZEG DAN? JE MAG NIETEENS DOOR DE ACHTERDEUR HET WORDT GEDOOGD MAAR HET MAG NIET. HOE DURF JE TEGEN ME IN TE GAAN."
Waarop ik rustig reageer dat zijn toon niet normaal is en meneer gefrustreerd wegloopt.

Ik zie graag buschauffeur van lijn 5 die veranderde naar de richting Maarsen via zuilen die uitstapte op CS om 10.40 op zijn minst aangesproken worden op zijn gedrag. De chauffeur had een licht tintje en grote bruine ogen en kaalgeschoren hoofd.
De manier waarop de chauffeur handeld js alles behalve proffesioneel en beleefd.

u-ov.info
    Beste meneer/mevrouw Narvaez,

Het spijt mij te lezen dat u een vervelende ervaring heeft gehad tijdens uw busrit. Ik stuur uw klacht door naar de leidinggevende van de desbetreffende chauffeur zodat hij het door u beschreven incident kan bespreken met hem. De houding die u beschrijft is natuurlijk niet de service die wij wensen te verlenen.

Ik wens u nog een fijne dag en wil u bedanken voor het melden van dit incident, met uw hulp kunnen wij U-OV verbeteren.

Vriendelijke groeten,

Merel
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over U-OV?