Opgelost door U-OV: Opnieuw GEEN bus

sad Opgelost
Jits0404

Tiende keer in een maand tijd dat de bus naar schalkwijk/houten-zuid vanaf station houten 's avonds niet rijd. Ook geen communicatie mogelijk rondom de situatie. (U-ov telefonisch niet beschikbaar.) Voel me als reiziger niet serieus genomen en letterlijk in de kou gelaten. Ga deze lijn consequent rijden of schaf hem af bij tekorten!!!

Betrouwbaarheid buslijn. Op z'n minst goede communicatie bij uitvallen van de bus.

U-OV
    Beste meneer/mevrouw Prins.

Hartelijk dank voor het doorgeven van uw klacht. Ik vind het naar te lezen dat u niet de gewenste service krijgt van U-OV. Het is voor u prettig om te weten waar u aan toe bent zeker als de bus niet meer komt. Tien keer in één maand is wel erg veel, ik snap dat u hier niet meer op vertrouwd. Excuus voor dit ongemak. Ik heb uw klacht doorgezet naar onze vervoerskunde en de afdeling reizigers informatie, ik hoop hiermee dat zeker de info naar de klant toe zal verbeteren.

Ik hoop u hiermee van dienst te zijn geweest en wens u een fijne avond.

Ciska van Veen

………………………..
    E klantenservice@u-ov.info
    I www.u-ov.info

Jits0404

Ook een klacht indienen over U-OV?