Opgelost door U-OV: Opnieuw GEEN bus

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 337290
Gebruiker
Jits0404
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tiende keer in een maand tijd dat de bus naar schalkwijk/houten-zuid vanaf station houten 's avonds niet rijd. Ook geen communicatie mogelijk rondom de situatie. (U-ov telefonisch niet beschikbaar.) Voel me als reiziger niet serieus genomen en letterlijk in de kou gelaten. Ga deze lijn consequent rijden of schaf hem af bij tekorten!!!

De oplossing

Betrouwbaarheid buslijn. Op z'n minst goede communicatie bij uitvallen van de bus.

1 reactie

  1. Auteur
    U-OV
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Prins.

    Hartelijk dank voor het doorgeven van uw klacht. Ik vind het naar te lezen dat u niet de gewenste service krijgt van U-OV. Het is voor u prettig om te weten waar u aan toe bent zeker als de bus niet meer komt. Tien keer in één maand is wel erg veel, ik snap dat u hier niet meer op vertrouwd. Excuus voor dit ongemak. Ik heb uw klacht doorgezet naar onze vervoerskunde en de afdeling reizigers informatie, ik hoop hiermee dat zeker de info naar de klant toe zal verbeteren.

    Ik hoop u hiermee van dienst te zijn geweest en wens u een fijne avond.

    Met vriendelijke groet,

    Ciska van Veen
    Medewerkster Klantenservice



    Postbus 9035
    3430 RA Nieuwegein
    ………………………..
    T 0900 525 2241
    ………………………..
    E klantenservice@u-ov.info
    I www.u-ov.info

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jits0404
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over U-OV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen