Klacht U-OV: Respectloos gedrag van de Buschauffeur

Klachtnummer
# 353012
Gebruiker
Consument#208
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2-03-2019 Dit is een klacht wegens respectloos gedrag tegenover mijn vrouw. Mijn vrouw wilde de bus pakken van 19:20 buslijn 1 richting Hoograven. De bus stond stil en zij stond met haar kinderwagen bij de grote deuren te wachten zodat de chauffeur de deur zou openen. Hij zag haar staan, maar deed de deur niet open. Omdat ze zag dat hij de deur niet open deed. Drukte zij op het knopje naast de deur een paar keer. Maar wat zij niet wist, was dat het een knop is dat alleen in noodgevallen mag ingedrukt worden. Mijn vrouw spreekt de Nederlandse taal niet goed. Waardoor zij niet begreep wat er opstaat. De chauffeur loopt naar de grote deuren begint te schreeuwen. Kan je niet lezen wat er opstaat schreeuwt hij tegen haar. Mijn vrouw geeft aan dat ze niet zo goed Nederlandse kan praten. Maar de chauffeur blijft maar schreeuwen tegen haar en loopt weer terug naar zijn plek. En sluit de grote deuren. En opende de voorste deuren waarmij vrouw niet langs kan wegens haar kinderwagen. Hij blijft dan nog voor 3 minuten wetende dat mijn vrouw de bus in wil. En rijdt vervolgens weg. Ik vind dit erg onbeschoft en onbeleefd.

De oplossing

Ik wil graag dat hij hierop wordt aangesproken en dat hij zijn excuses aanbiedt.

0 reacties

Ook een klacht indienen over U-OV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen