Klacht U-OV: Slechte regeling buslijn 41

Klachtnummer
# 143471
Gebruiker
Desiré
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb eerder een klacht ingediend bij u-ov, maar geen reactie gekregen, vandaar via deze weg. Ik heb een gemaksabonnement voor een jaar van 900 euro voor Utrecht. Iedere ochtend ga ik met de bus van 07:25 uur naar mijn stage. Hierbij neem ik buslijn 41. Ik moet regelmatig staan in overvolle bussen, er is veel vertraging en tevens vallen er regelmatig bussen uit. Ik ga 's ochtends al expres een half uur eerder weg, zodat ik genoeg speling heb qua tijd. Vanochtend stond ik zoals iedere doordeweekse dag om 07:20 uur bij de bushalte De Geer. Echter kwam de bus van 07:25 al voorbij toen ik nog bij mijn fiets stond, waarna de bus van 07:33, 07:40 en 07:48 zo vol zat dat ze alle 3 door gereden zijn. Ook de bus erna kwam veel te laat, ik heb in totaal 50 minuten staan wachten!! Ik betaal veel geld op jaarbasis en verwacht dat ik krijg waar ik recht op heb. Graag zie ik spoedig een reactie tegemoet met daarin een goede oplossing voor dit probleem.

De oplossing

0 reacties

Ook een klacht indienen over U-OV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen