Klacht U-OV: Slechte timing.

Huub62

Er wordt een nieuwe chauffeur opgeleid waardoor de snelheid van de rit omlaag gaat en ik mijn treinaansluiting mis en zo ook de andere passagiers. Passagiers die ook hun busaansluiting missen. We rijden nu op een derde van de rit en hebben al 9 minuten vertraging. Ook nog eens file op de a2.

De rit laat geen ruimte over voor vertraging. De planning is veel te strak. Door het toevoegen van de haltes op Papendorp kost het ook al ruim 15 minuten extra.tevens zou het ook weer prettig zijn dat de vluchtstrook vanaf Everdingen weer gebruikt mag worden. Het gaat om buslijn 85. Het opleiden van nieuwe chauffeurs niet in de spitsroeden doen.

Huub62
Geen. Niets te horen gekregen. Het is erger gemaakt door de rit 4 minuten langer te maken. Als ze de rit nu 10 minuten eerder starten is dat al een oplossing. Er wordt niet aan de passagiers gedacht maar alleen aan de chauffeurs. Volgens mij moet je allebei tevreden stellen.

Ook een klacht indienen over U-OV?