Klacht U-OV: Slechte timing.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 371672
Gebruiker
Huub62
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Er wordt een nieuwe chauffeur opgeleid waardoor de snelheid van de rit omlaag gaat en ik mijn treinaansluiting mis en zo ook de andere passagiers. Passagiers die ook hun busaansluiting missen. We rijden nu op een derde van de rit en hebben al 9 minuten vertraging. Ook nog eens file op de a2.

De oplossing

De rit laat geen ruimte over voor vertraging. De planning is veel te strak. Door het toevoegen van de haltes op Papendorp kost het ook al ruim 15 minuten extra.tevens zou het ook weer prettig zijn dat de vluchtstrook vanaf Everdingen weer gebruikt mag worden. Het gaat om buslijn 85. Het opleiden van nieuwe chauffeurs niet in de spitsroeden doen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Huub62
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen. Niets te horen gekregen. Het is erger gemaakt door de rit 4 minuten langer te maken. Als ze de rit nu 10 minuten eerder starten is dat al een oplossing. Er wordt niet aan de passagiers gedacht maar alleen aan de chauffeurs. Volgens mij moet je allebei tevreden stellen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over U-OV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen