Opgelost door U-OV: Super asociale buschauffeur, hij heeft nog gezegd dat het mijn eigen schuld is.

angry Opgelost
Siem

Buschauffeur deed de deur dicht terwijl ik midden in de instap stond. Mijn arm kwam zelfs tussen de deur en mede passagiers hebben dit gezien. Super super asociaal!! De deuren gingen allemaal open en met mij dachten meerdere dat wij gewoon konden instappen. Echter deed hij de deur dicht op mij TERWIJL IK ER TUSSEN STOND.

Op zijn minst een gesprek met de desbetreffende buschauffeur aangaan. Jezus wat een service om iemand die voor het ov betaald vast te zetten tussen een deur en dan nog te zeggen dat het je eigen schuld is. De bus stond niet op vertrekken.
Gesprek met desbetreffende chauffeur. Graag wil ik hier een terugkoppeling van. Inmiddels ben ik naar de arts geweest met mijn arm en heb ik hier nog veel last van. Mijn hele dag is verpest door deze vent.

U-OV
    Beste mevrouw/meneer Abdellaten,

Dank u wel voor het insturen van uw klacht over het gedrag van een van onze chauffeurs.
    Het is inderdaad erg onzorgvuldig van de chauffeur om de deuren te vroeg te sluiten, hoewel dat een vergissing kan zijn geweest.
    Het is niet erg vriendelijk van hem als hij zegt dat dit uw eigen schuld is.
    Ik zal dit voorleggen aan zijn teamleider die dit met de chauffeur zal bespreken.
    Van dat gesprek wordt in elk geval een aantekening gemaakt in het dossier van de chauffeur.

Hartelijke groet,

Fritz
    Klantenservice U-OV

Ook een klacht indienen over U-OV?