Klacht Uber: Schade door geen en slechte service.

Klachtnummer
# 364941
Gebruiker
Wendela-3554-Vervoer-365
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 5 mei om 6.30 uur een uber besteld,ik zag hem komen aanrijden.Toen hij mijn hondje zag reed hij ,na nog even geaarzeld te hebben,plankgas door.De volgende uber,na tien minuten,reed zo langzaam en met een grote omweg,dat ik mijn trein naar Parijs heb gemist.Hierdoor moest ik een nieuw ticket kopen.Bewijzen voorhanden.

De oplossing

Schade vergoeden,dwz ticket Thalys van 109 euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Uber hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Uber?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen