Klacht Ubereats: 2 keer betaald maar bestelling geannuleerd!

Klachtnummer
# 520182
Gebruiker
Robin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2 keer een bestelling gedaan van 25,64 is ook afgeschreven. Kom ik terug op de app is de bestelling geannuleerd. Nu ben ik 51,28 kwijt en krijg ik niks. Kan nergens contact opnemen! Ik wil mijn geld terug!!!

De oplossing

Ik wil mijn geld terug van beide bestellingen! 2x 25,65

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen