Klacht Ubereats: 3 uur moeten wachten voor eten dat niet kwam

Klachtnummer
# 554245
Gebruiker
Sasa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Om 20:05 een bestelling geplaatst, na bijna 3 uur wachten krijg ik pas te horen dat mijn bestelling is geannuleerd. Kon ook geen contact opnemen met de klantenservice. Winkel weet er niks van, vervolgens krijg ik te zien dat ik geen refund krijg, terwijl ik heb betaald.

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug, een iets extra om het goed te maken aangezien ik gewoon kon slapen ipv te wachten op niks.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen