Klacht Ubereats: Beschadigd eten, geen geld terug (of optie op nieuwe bestelling)

Klachtnummer
# 478531
Gebruiker
Sam
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Betaald voor bestelling, bestelling komt beschadigd aan (lees: drinken over eten gevallen, doorweekt, niet te nuttigen) en UberEats wilt geen geld teruggeven, omdat ik al eerder klachten heb ingediend en volgens hun is de frequentie te hoog en geven ze nu geen geld terug....... (blijkbaar heb je een limiet aan klachten die je mag indienen).

De oplossing

Mijn geld terug geven of voorstel voor een nieuwe bestelling (desnoods een tegoed "bon")

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen