Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Ubereats: Besteld en betaald, geen eten en order verdwenen.
Details
De klacht
Ik heb gisteren (16 februari) een bestelling geplaatst bij uber eats rond 9 uur. Heb deze bestelling toen ook betaald en het geld is van mijn rekening afgeschreven, echter was de bestelling opeens uit de app verdwenen en heb ik mijn eten nooit gekregen. Contact opnemen met uber is erg moeilijk en ik wil graag mijn geld terug.De oplossing
Ik wil het geld terug dat ik heb betaald voor mijn etenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.