Opgelost door Ubereats: Besteld en betaald, geen eten en order verdwenen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 520853
Gebruiker
Matthijs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb gisteren (16 februari) een bestelling geplaatst bij uber eats rond 9 uur. Heb deze bestelling toen ook betaald en het geld is van mijn rekening afgeschreven, echter was de bestelling opeens uit de app verdwenen en heb ik mijn eten nooit gekregen. Contact opnemen met uber is erg moeilijk en ik wil graag mijn geld terug.

De oplossing

Ik wil het geld terug dat ik heb betaald voor mijn eten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Matthijs
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het geld is teruggestord door Uber Eats
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen