Klacht Ubereats: Bestelling betaald maar niets ontvangen

Klachtnummer
# 493091
Gebruiker
Rap70
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bestelling geplaatst en was in behandeling. Geld is van m’n rekening afgegaan. Bestelling is daarna geannuleerd. Uber gebeld en gemaild maar reactie was je hebt zelf geannuleerd en niet betaald. Screenshot van betaling gestuurd. Bij bestelling staat nu dat er geen kosten in rekening is gebracht

Gewenste oplossing

Mijn geld terug storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen