Opgelost door Ubereats: BESTELLING BETAALD MAAR NOOIT ONTVANGEN DOOR FOUT BEZORGER

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 522950
Gebruiker
Almare
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen omdat de bezorger een fout heeft gemaakt en mijn bestelling bij de verkeerde persoon heeft bezorgd (hij had 2 bestellingen door elkaar gehaald) en het hem ook niet was gelukt deze terug te halen. Ik heb dus wel betaald voor mijn bestelling (ruim 74 euro!!!) maar deze is nooit bij mij gearriveerd! Via de site aanvraag gedaan voor een refund, maar heb tot nu toe twee keer dezelfde standaard mail gekregen of ik kan bevestigen dat ik mijn bestelling heb ontvangen. NEE DAT WIL IK NIET, WANT IK HEB MIJN ETEN NOOIT ONTVANGEN! Geef me gewoon mijn geld terug!

De oplossing

Ik wil minstens het volledig bedrag terugbetaald krijgen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Almare
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld is teruggestort, maar in het mailtje erover lijken ze het bij de bezorger te leggen, die tuurlijk wel een fout heeft gemaakt maar wel ook zijn best heeft gedaan het terug te halen. Ze reflecteren helaas niet op de slechte standaardantwoorden van de klantenservice die mij frustraties hebben bezorgd. Ik had liever dat ze het probleem daar aanpakten.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen