Opgelost door Ubereats: BESTELLING BETAALD MAAR NOOIT ONTVANGEN DOOR FOUT BEZORGER

content Opgelost
Almare

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen omdat de bezorger een fout heeft gemaakt en mijn bestelling bij de verkeerde persoon heeft bezorgd (hij had 2 bestellingen door elkaar gehaald) en het hem ook niet was gelukt deze terug te halen. Ik heb dus wel betaald voor mijn bestelling (ruim 74 euro!!!) maar deze is nooit bij mij gearriveerd! Via de site aanvraag gedaan voor een refund, maar heb tot nu toe twee keer dezelfde standaard mail gekregen of ik kan bevestigen dat ik mijn bestelling heb ontvangen. NEE DAT WIL IK NIET, WANT IK HEB MIJN ETEN NOOIT ONTVANGEN! Geef me gewoon mijn geld terug!

Ik wil minstens het volledig bedrag terugbetaald krijgen!

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Almare
Geld is teruggestort, maar in het mailtje erover lijken ze het bij de bezorger te leggen, die tuurlijk wel een fout heeft gemaakt maar wel ook zijn best heeft gedaan het terug te halen. Ze reflecteren helaas niet op de slechte standaardantwoorden van de klantenservice die mij frustraties hebben bezorgd. Ik had liever dat ze het probleem daar aanpakten.

Ook een klacht indienen over Ubereats?