Klacht Ubereats: Bestelling geannuleerd, geen geld terug.

Klachtnummer
# 427760
Gebruiker
Maryam
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb ander half uur gewacht op mijn bestelling. Krijg ik later een bericht binnen dat mn bestelling geannuleerd is, zonder enig reden, maar WEL betaald. Geen geld terug gestort. Via de website een bericht vermeld met bewijsstuk dat het geannuleerd is, maar wel betaald.
Tot de dag van vandaag nog niks geen reactie gekregen en geen geld terug.
Ik raad het af. Lang leven thuisbezorgd!

De oplossing

Ik eis mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen