Klacht Ubereats: Bestelling geannuleerd, geld kwijt

Klachtnummer
# 533446
Gebruiker
ehtvde
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling is geannuleerd door UberEats direct na bestelling. Bijn eerste keer contact opnemen (binnen 2 werkdagen) toegezegd gekregen door de medewerker dat het geld was teruggestort. Een week later nog niets terug, weer contact opgenomen, waarbij een andere medewerker aangeeft dat ik te laat ben met contact opnemen en hij niks kan doen.

De oplossing

Het geld terugstorten, zoals beloofd overigens!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen