Klacht Ubereats: Bestelling geannuleerd door Uber en geen geld terug gekregen m

Klachtnummer
# 483438
Gebruiker
F. Van der Poll
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Meer dan een week geleden eten besteld op Ubereats, na 2 uur gewacht te hebben werd de bestelling door uber geannuleerd. Echter is mijn geld niet teruggestort. Geen eten gekregen, en wel betaald.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen