Opgelost door Ubereats: Bestelling geannuleerd geen geld terug

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 556363
Gebruiker
Im34456
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb vandaag 19 sep een bestelling geplaatst bij Tasty Fried Chicken via Uber Eats. 5 minuten later krijg ik een bericht dat mijn bestelling is geannuleerd. Ik klik in de app en ik zie dus dat er staat dat ik niet wordt terugbetaald. Heel apart sinds ik niet degene ben die heeft geannuleerd. Wat ik dus verwacht is mijn geld terug gestort op mijn bank binnen een week. Maar heb ze dus geprobeerd te mailen maar hun mail klopt niet en je kan ze ook niet telefonisch bereiken

De oplossing

Wat ik dus verwacht is mijn geld terug gestort op mijn bank binnen een week.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Im34456
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen