Klacht Ubereats: Bestelling geannuleerd maar wel geld afgeschreven

Klachtnummer
# 453839
Gebruiker
Bloem2
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn bestelling is geannuleerd maar wel geld van mijn rekening afgeschreven. Ik heb het nog niet terug gekregen. Wanneer krijg ik dit terug? Ik lees alleen maar slechte reviews..

De oplossing

Ik wil mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen