Klacht Ubereats: Bestelling geannuleerd.

Klachtnummer
# 454043
Gebruiker
Aissati
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn bestelling is geannuleerd, maar mijn geld is wel afgeschreven. Kan geen contact krijgen met het restaurant en uber Eats.!
Wat nu?

De oplossing

Ik wil graag mijn bestelling ontvangen of geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen