Klacht Ubereats: Bestelling ineens geannuleerd na 1,5 uur wachten

Klachtnummer
# 493177
Gebruiker
Justaperson
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via Uber Eats besteld. De bezorgtijd was al lang, maar dat is te verwachten op een vrijdagavond. Via de site kon ik zien dat de bestelling al was bereid en 2x aangemeld bij een bezorger. De 1e bezorger heeft het zelf geannuleerd (denk ik). De 2e bezorger was wel begonnen met fietsen kon ik zien via de site. Ineens werd de internetpagina gesloten, kon ik niet meer zien wat de update was van de bestelling en kreeg ik een bestellingsbevestiging alsof ik de bestelling heb ontvangen. Dat was niet het geval. Kortom, 1,5 uur gewacht op niets. Ook al heb ik m'n geld terug kunnen krijgen, vind ik het niet echt netjes dat er op geen enkele manier te zien is wat er nou gebeurd is. Zelfs met het restaurant zelf gebeld, en die gaf aan dat de bestelling wel is bereid, en ook is meegegeven.

De oplossing

Geld is teruggekregen, dus dat is netjes. Maar dat wordt dus wel heel snel geregeld, zonder verder uitleg. Het zou in het vervolg goed zijn om meer transparant te zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen