Klacht Ubereats: Bestelling niet compleet en verkeerd

Klachtnummer
# 531561
Gebruiker
AAA2708
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Besteld bij Durum Evi (afhaal via Uber eats) gisteren. Onderweg naar huis merkte ik op dat de bijbetaalde saus en brood niet meegeleverd was en er was Vael vlees meegegeven ipv adana kebab. Gebeld naar restaurant, moesten het met uber regelen gezien de afstand. Gemeld bij Uber, enkel een bedragje van €1 gekregen terwijl we €2 hebben bijbetaald en verkeerde vlees hebben ontvangen.

De oplossing

Een eerlijke compensatie en niet afraffelen met een euro retour terwijl we €2 hebben bijbetaald en vlees hebben gekregen wat we niet eten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen