Opgelost door Ubereats: Bestelling niet verwerkt, wel betaald

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 482296
Gebruiker
Mevrouw S.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb vandaag (25-09-2020) via UberEats een bestelling geplaatst, die niet verwerkt werd. Ik had het daarna nog eens geprobeerd. Beide keren met Apple Pay. Alhoewel de bestellingen niet doorgevoerd werden, wilde ik toch voor de zekerheid zien of ze geen geld afgeschreven hadden. En tot mijn grote schrik, toen ik mijn bankrekening bekeek, was het wel tweemaal van mijn rekening afgehaald! Ik zou graag mijn geld terug willen, aangezien ik helemaal niks heb ontvangen... de bestelling was immers helemaal niet verwerkt en staat ook niet in mijn bestellingen. Ik kan UberEats niet bereiken via de telefoon. Ik heb hun inmiddels bericht via Facebook en via Twitter, maar ik heb nog niks vernomen.

De oplossing

Ik wil mijn geld teruggestort krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mevrouw S.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na heel wat berichten heen en weer is mijn probleem eindelijk opgelost en heb ik mijn geld teruggestort gekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen