Opgelost door Ubereats: Bestelling niet verwerkt, wel betaald

Mevrouw S.

Ik heb vandaag (25-09-2020) via UberEats een bestelling geplaatst, die niet verwerkt werd. Ik had het daarna nog eens geprobeerd. Beide keren met Apple Pay. Alhoewel de bestellingen niet doorgevoerd werden, wilde ik toch voor de zekerheid zien of ze geen geld afgeschreven hadden. En tot mijn grote schrik, toen ik mijn bankrekening bekeek, was het wel tweemaal van mijn rekening afgehaald! Ik zou graag mijn geld terug willen, aangezien ik helemaal niks heb ontvangen... de bestelling was immers helemaal niet verwerkt en staat ook niet in mijn bestellingen. Ik kan UberEats niet bereiken via de telefoon. Ik heb hun inmiddels bericht via Facebook en via Twitter, maar ik heb nog niks vernomen.

Ik wil mijn geld teruggestort krijgen.

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Mevrouw S.
Na heel wat berichten heen en weer is mijn probleem eindelijk opgelost en heb ik mijn geld teruggestort gekregen.

Ook een klacht indienen over Ubereats?