Klacht Ubereats: betaald maar me eten nooit gezien

Klachtnummer
# 484419
Gebruiker
thijs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik had een flyer gekregen met een kortings code voor uber toen ik deze had gebruikt en me bestelling had geplaatst werd er ineens na 10 minuten gecanceld en was ik me geld kwijt. nu reageren ze nergens op werkelijk waar een zaad tent

De oplossing

ik heb geen eten gekregen dus ik wil me geld weer terug 20.67 euro

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen