Klacht Ubereats: Betaalde bestelling geannuleerd door uber eats, geen refund.

Klachtnummer
# 555093
Gebruiker
Mitchel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

bestelling gedaan bij uber eats. bestelling ook betaald. na een uur is hij geannuleerd door uber eats. en krijg ik een mail dat er geen geld in rekening is gebracht.. echter heb ik de bestelling al betaald.
en er staat in de app dat ik geen refund krijg.

ik verwacht dus een terug betaling..

wat is dit voor een oplichterij?!

NOOIT MEER UBER EATS

De oplossing

ik wil dat het Uber Eats contact met mij opneemt, en mijn gemaakte kosten gaan vergoeden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen