Klacht Ubereats: Betaling gelukt maar bestelling heeft nooit plaatsgevonden.

Klachtnummer
# 521797
Gebruiker
mvczeska
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wilde een bestelling plaatsen via UberEats. Ik werd doorgestuurd naar PayPal om te betalen. De betaling via PayPal was gelukt. Ik werd weer teruggestuurd naar de app van UberEats waarin ik de melding kreeg dat de order niet is doorgekomen. Ik heb de restaurant gebeld en zij hebben inderdaad geen bestelling ontvangen. De bestelling is dus nooit bezorgd, maar ik heb er uiteindelijk wel voor betaald (afschriften staat ook op PayPal). Ik heb nu op meerdere manieren en meerdere keren geprobeerd contact op te zoeken met UberEats, maar helaas nergens reactie op gekregen. Ik wil graag mijn geld terug.

De oplossing

Ik wil dat mijn geld wordt terug gestort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen