Klacht Ubereats: Dieven

Klachtnummer
# 469747
Gebruiker
Shaar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling geannuleerd. Restaurant heeft helemaal niets binnen gekregen, dus annulering zonder reden. Geld is wel afgeschreven en niet teruggestort. Waardeloos.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug en een tegemoetkoming voor het feit dat ik én m’n geld niet terug heb gekregen, en nu dus geen avondeten heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen