Klacht Ubereats: Enorm slechte klantenservice (ik vermoed uitbesteed aan een externe partij om mensen af te wimpelen

Klachtnummer
# 520669
Gebruiker
Florissomer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn bestelling volledig kapot en doordrenkt met cola ontvangen.

Na hier tot drie keer toe direct melding van te hebben gedaan geen reactie mogen ontvangen. Pas 3 dagen later een reactie van een indiase chatbot met het niet kunnen vergoeden van mijn bestelling omdat het langer dan 48 uur geduurd heeft...

De oplossing

Ik wil mijn geld terug aangezien er iets defects geleverd is

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen