Klacht Ubereats: Flut service en geld weg

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 540359
Gebruiker
Maaco
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Besteld (McDelivery) bij McDonalds, op het allerlaatste moment door Ubereats gecancelled. Dat is op zich zelf al vervelend maar het geld is ook nog steeds niet terug gestort. Zowel de service als de (ontbrekende) afhandeling zijn dus heel erg slecht. Ik snap ook absoluut niet dat een gerenommeerd bedrijf zoals McDonalds zijn naam hier aan verbindt. Ik verwacht niet dat ik mijn geld nog terug krijg, maar hoe meer klachten hier staan hoe meer bekend wordt wat een treurig en gammel bedrijf dit is. Blijkbaar is het tegenwoordig heel normaal om op zo'n grote schaal mensen op te lichten en er nog mee weg te komen ook...

De oplossing

Ik hoop dat dit bedrijf bekend komt te staan als zeer slecht (en gezien het aantal negatieve recensies op zijn ze daarmee aardig goed op weg) en daardoor de samenwerking met McDonalds zal stoppen en mensen zo min mogelijjk gebruik gaan maken van Ubereats, Hopelijk gaat het snel failliet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maaco
Datum
Uiteindelijke oplossing
Tja... ze reageren gewoonweg niet. Wat een sneu bedrijf zeg!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen