Klacht Ubereats: geen eten en geen geld terug

Klachtnummer
# 459747
Gebruiker
SIMON
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb bestelling bij uber geplaatst 2 keer naar de betaling is mijn bestelling geannuleerd. Dat was 14 dagen geleden. Tot nu toe geen eten en geen geld terug. Oplichters!!!!

De oplossing

contact met me nemen en geld terug storten!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen